Τις τελευταίες ημέρες μέσω ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου αλλά και προσωπικών μηνυμάτων έχω δεχτεί αρκετές επώνυμες
καταγγελίες ανθρώπων που διατηρούν ενεργά προφίλ σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (
Facebook, Twitter
). Τα μηνύματα προέρχονται κυρίως από γυναίκες οι οποίες κατά το πολύ πρόσφατο
παρελθόν έχουν παρενοχληθεί μέσω μηνυμάτων από Ιερείς οι οποίοι και αυτοί
διατηρούν ενεργά προφίλ στα εν λόγω μέσα.
Λόγω των συχνών κοινοποιήσεων των αναρτήσεων
μου παρατηρώ πως το φαινόμενο των Ιερέων που διατηρούν λογαριασμούς στα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης έχει ήδη πάρει τεράστιες διαστάσεις. Βέβαια αυτό δεν είναι
απαραίτητα κακό αφού το σίγουρο είναι πως ένας ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός Ιερέων
διαχειρίζονται τη χρήση των μέσων αυτών με φειδώ και σύνεση, κινούμενοι πάντοτε
στα πλαίσια της νομιμότητας, της ποιμαντικής και της ενημέρωσης του ποιμνίου
τους.
Οι περισσότεροι εξ αυτών προβάλλουν και
κοινοποιούν θέματα πνευματικά που σκοπό έχουν την ορθή καθοδήγηση του λαού του
Θεού και επιπλέον την πνευματική του ανέλιξη.
Μέσα σε όλα αυτά παρατηρώ συγχρόνως φαινόμενα
πνευματικής σήψης και κοινωνικής διαφθοράς, τα οποία χειρίζονται με μαεστρία
κάποιοι αετονύχηδες πονηράκηδες οι οποίοι δρουν ανεξέλεγκτα, προβάλλοντας τους
εαυτούς τους ως πνευματικούς ταγούς της Εκκλησίας. Από τη συμπεριφορά τους
ενίοτε προκύπτουν σοβαρές εγκληματικές συμπεριφορές όμως η ασυλία που τους
προσφέρει η θέση και η εμφάνισή τους είναι γι΄ αυτούς το καλύτερο καμουφλάζ.
Η προσέγγιση των θυμάτων τους γίνεται πάντοτε
με τρόπο «ορθόδοξο», προβάλλοντας είτε τις δήθεν αρετές τους είτε
χρησιμοποιώντας τα γνωστά τεχνάσματα της υπακοής στον πνευματικό και της
ατελείωτης Κολάσεως για τον αμαρτωλό ο οποίος σχολιάζει τα κακώς κείμενα, αφού
αυτό εγκύπτει στη τέλεση του αμαρτήματος της ιεροκατάκρισης.
Παραδείγματα έχω πολλά και επώνυμα όμως τα
κρατώ καλά, και περιμένω τους φύλακες της νομιμότητας και της τάξεως δεσποτάδες
να τα ζητήσουν. Είμαι από αυτούς ( τους λίγους ) που πιστεύουν – και είμαι
σίγουρος γι΄ αυτό – πως οι «άγιοι» γνωρίζουν απόλυτα τι κάνουν τα μπουμπούκια τους,
τα οποία όχι μόνο είναι δημόσιοι λειτουργοί αλλά υποτίθεται πως είναι και
ποιμένες.
Να θυμίσω απλώς την περίπτωση του έγγαμου
Ιερέα από την Νότιο Ανατολική Αττική ο οποίος διέσυρε την τοπική Εκκλησία με τα
κατορθώματά του και την εμπλοκή του με τοπικούς παράγοντες. Ο συγκεκριμένος
παραμένει ενεργός και μάλιστα συνεχίζει να την «πέφτει» σε κοριτσάκια και
αγοράκια μέσω διαδικτύου. Να υπενθυμίσω επίσης στον Αρχιμανδρίτη ο οποίος
νοικιάζει δωμάτια ξενοδοχείων για να συνευρεθεί με τις υποψήφιες πνευματικές του
κόρες πως, τα έκαναν και άλλοι αυτά και δεν είναι τωρινά. Ας προσέχει λίγο
παραπάνω γιατί οι κατ΄ ιδίαν εξομολογήσεις θα του βγουν ξινές.
Θα κλείσω με κάποιες παρατηρήσεις που αφορούν
ένα πρόσφατο άρθρο που δημοσιεύθηκε στο έγκυρο portal Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ του Χρήστου Βασιλόπουλου και αφορούσε το
μακαριστό «άγιο» Πρεβέζης Στυλιανό Κορνάρο και τα πεπραγμένα του όσο αυτός ήταν
εν ζωή.
Το άρθρο του Χρήστου Βασιλόπουλου ( http://www.mixanitouxronou.gr ) είναι πραγματικά και διόλου
σκανδαλιστικό για κανέναν. Ο δημοσιογράφος παρέθεσε λιγοστά από τα υπάρχοντα
στοιχεία και επιπλέον αρκέστηκε στη αναφορά μόνο των απαραίτητων, προκειμένου
να ενημερώσει τους μη γνωρίζοντες και όχι προς σκανδαλισμό του λαού.
Τα όσα προέβαλε το άρθρο είναι πλέον γεγονότα
ιστορικά τεκμηριωμένα και αδιαμφισβήτητα. Προς απόδειξη όλων αυτών υπάρχουν όλα
τα στοιχεία τα οποία βεβαίως και οδήγησαν – τότε – στην καθαίρεση του «αγίου»
Πρεβέζης. Συνεπώς το αν όλα αυτά συνέβησαν δε χωρά καμίας αμφισβήτησης από
κανέναν, και οι συνωμοσιολογίες των συνωμοσιολόγων είναι περιττές. Ο «άγιος»
Πρεβέζης έχει ήδη κριθεί ιστορικά και το πώς θα κριθεί από τον πανάγαθο Θεό
αφορά μόνο Αυτόν και δεν είναι θέμα δικό μας.
Τα λέω αυτά καθώς το εν λόγω άρθρο το
κοινοποίησα στα μέσα μαζικής δικτύωσης με σκοπό την ενημέρωση των αναγνωστών.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δεχτώ δριμύτατη επίθεση από Ιερέα που υπηρετεί σε
μητρόπολη της Κεντρικής Ελλάδος ο οποίος – δυστυχώς - γι΄ αυτόν έμπλεξε τα
γένια με τα…χτένια.
Ο πονηρούλης Ιερέας στα σχόλια του αναφέρθηκε
στην «τσουτσούνα» του μακαριστού Αγίου Πρεβέζης προτρέποντάς με να την αφήσω
στην ησυχία της, προφανώς μόνο και μόνο για να ασχολείται ο ίδιος μαζί της.
Γνωρίζω δυστυχώς πως κάποιοι αρχιμανδρίτες έχουν πάθος με τις «τσουτσούνες» των
άλλων˙ με γεια τους και χαρά τους. Μη νομίζουν όμως πως όλοι είναι σαν τα
βρωμερά μούτρα τους. Το ότι ενδύονται κατ΄ οικονομία το ιερό ράσο δε σημαίνει
τίποτα, αφού είναι απολύτως ανάξιοι να το φορούν και επιπλέον ηλίθιοι αν θεωρούν ότι
βρίσκονται στο απυρόβλητο.
Για μένα όλοι αυτοί είναι ένα μάτσο αγύρτες,
απατεώνες κλεφτοκοτάδες, ανώμαλοι που στέκονται πότε στα δύο πόδια και πότε στα
τέσσερα, προκειμένου να επιβιώσουν. Δεν έχουν καμία διαφορά από τις αρσενικές
πόρνες που συναντά κάποιος στις χώρες της Νότιο Ανατολικής Ασίας και εκδίδονται
για ένα σπόρο σησαμιού.
Τους φτύνω κατάμουτρα λοιπόν, και δε φιλώ τη
δεξιά τους – όπως θέλουν να επιβάλλουν στα γιουσουφάκια τους – και βάζω
μετάνοια, στον έντιμο Ιερέα που πασχίζει για το καλό της Εκκλησίας και του
Λαού._